Type something and hit enter

author photo
By On
" Orang cakap kerja kerajaan ni susah nak dapat. "

Semua benda susah dik. itu yang aku boleh katakan.
sekurang-kurangnya kalau kita dapat pengalaman mencuba.

Ramai merungut apabila mereka gagal dalam temuduga kerja kerajaan.
ada yang putus asa.

ada yang dah malas nak mencuba untuk seterusnya.

Rahsia dan Panduan Lulus Temuduga Kerja Kerajaan
Siapa yang akan berjaya lulus dalam temuduga berdasarkan gambar ini ?


Kerajaan memang tak terkesan dengan calon yang berperangai macam ini.
sebabnya setiap tahun akan ada calon baru yang akan mencuba sesi temuduga.

dan kerajaan pun tidak terlalu mengharapkan orang yang putus asa ini menajdi sebahagian dari mereka.

jadi kita kena sentiasa positif !
walaupun kita gagal sekali, dua kali atau 3 kali ,, kita mesti kena terus mencuba dan cuba sehingga kita berjaya.

Bagaimana cara nak lulus temuduga kerja kerajaan ?


Bahasa mudah adalah kesungguhan kita. macam mana nak lulus kalau kita sendiri tak ada kesungguhan.

cuba tanya diri kita,

aku ni dah cukup semangat ke nak pergi temuduga ni?

atau

masih buat persiapan last minute jer untuk hadir temuduga ?

kalau masih di sama saja .
lebih baik anda berubah sekarang.

tak ada yang terlambat dalam mengejar cita-cita.
yang penting kita sampai ke destinasi dan kejayaan kita.

Rahsia untuk lulus temuduga telah dikongsikan oleh ramai calon yang telah berjaya. 


1. Buat Persediaan Awal .

2. Baca / Study Jawatan yang dipohon .

3.  Fokus .

4. Berkeyakinan .

5. Tidak Berbohong ketika temuduga .

6. Tidak Putus Asa .

7. Bercakap dengan bahasa yang mudah difahami dan tidak terlalu laju .

Ini adalah antara teknik untuk anda berjaya dalam temuduga kerja kerajaan. ada banyak lagi teknik yang boleh di kongsikan. saya takut anda tak mampu nak buat semuanya.

jadi cukup lah 7 ini dahulu ya.

Bagi anda yang serius nak berjaya dalam temuduga, ada satu panduan rahsia temuduga yang boleh membantu anda. Disebabkan ramai yang telah cuba menggunakan panduan ini, jadi saya pun berani nak perkenal kan pada anda.

Anda tahu yang 90 % calon tak bersedia untuk hadir temuduga.
Ya, terkejut !!

anda mungkin salah seorang darinya.

Panduan lulus temuduga ini penting untuk membantu anda membuat persedian menghadapi temuduga nanti. Ingat ! bukan mudah nak lulus. kalau salah langkah, jawatan tu akan dapat dekat orang lain.

antara kelebihan jika anda mendapatkan panduan ini adalah yang pertama anda akan diberikan info rahsia berkaitan 4 tindakan yang anda perlu lakukan sebelum menghadiri temuduga.

Yang kedua pula adalah ada akan diberi info untuk dapat markah free sebanyak 5% dalam temuduga nanti dan banyak persoalan anda berkaitan temuduga akan terjawab.

kalau anda nak tahu secara penuh dan detail . dapatkan ini di bawah

-> Panduan Lulus Temuduga

Semoga perkongsian saya mengenai rahsia temuduga kerja kerajaan ini mampu membantu anda yang bakal menghadiri sesi temuduga nanti .

Ingat, ini masanya untuk anda rebut jawatan tersebut.
jangan putus asa. teruskan sampai berjaya.

saya yakin anda mampu lakukannya !!

Sekian.

Click to comment