Type something and hit enter

author photo
By On
" Ada Soalan Tak ? " Tanya Penemuduga Kepada Anda. Bagi yang pernah di temuduga sebelum ini, pasti korang akan menerima soalan ' penutup ' untuk sesi temuduga tersebut. soalan yang ramai gila calon suka dan penemuduga pun suka. ' ada soalan tak ? " . itulah soalan dia. bagi yang belum pernah di temuduga, korang jangan buat kesilapan yang di lakukan oleh orang lain tau.

" Ada Soalan Tak ? " Tanya Penemuduga Kepada Anda


Secara mudah, kita akan cakap Tak ada soalan. tetapi korang tahu tak, ada beberapa pendapat yang mengatakan ia akan menjatuhkan calon kerana  ia di anggap sebagai anda tidak berminat lagi dengan sesi tersebut. jadi markah korang pun akan jatuh.

Jadi untuk memastikan jawatan itu milik korang, korang boleh cuba tanya penemuduga berdasarkan gambar di bawah ini . Rugi tau tak tanya balik .


" Ada Soalan Tak ? " Tanya Penemuduga Kepada Anda
" Ada Soalan Tak ? " Tanya Penemuduga Kepada Anda

" Ada Soalan Tak ? " Tanya Penemuduga Kepada Anda
" Ada Soalan Tak ? " Tanya Penemuduga Kepada Anda



Faham tak apa yang di tulis tu ? sebab dalam bahasa inggeriskan jadi  aku pun takut korang tak faham, marilah aku tuliskan dalam bahasa melayu. kalau yang faham tu , kira okay lah kan.

Antara cadangan yang di katakan dalam gambar ini bila penemuduga tanya " awak ada soalan tak ? " . korang cakap Ada dan mula bertanyakan sesuatu, tapi nak tanya apa ni ?

1.Tanya diorang pengalaman kerja dalam syarikat tu macam mana.
2. Macam mana suasana dalam syarikat tu.
3. kriteria yang macam mana untuk dapatkan tempat kerja di situ.
4. Apa skill yang diperlukan untuk kerja di situ.

itu jer, tapi jangan tanya soalan bodoh ya masa temuduga. kena jaga standard korang sebagai calon. Ada masa boleh buat lawak sikit, tapi elakkan. banyakkan senyum sepanjang temuduga.

Kalau maih tak tau macam mana nak hadapi temuduga, korang dapatkan panduan temuduga ini sebagai ruang untuk korang study selok belok temuduga. Sekurang-kurangnya korang boleh tahu bagaimana temuduga itu berlangsung dan yang penting tambahkan keyakinan korang.

Dapatkan di sini - Panduan Temuduga.

Serius dah ramai yang dapatkan panduan ini, alhamdulillah dapat hasil yang baik. kunci dia senang jer, kau usaha lebih, kau dapat lebih. kalau tak mau pun tak apa, cuma kena berharap pada nasib je lah kan. apa-apa pun aku doakan korang berjaya dalam temuduga. hehehe seram sejuk jerr kan.

Click to comment